Forex podcast 2017


Lära sig forex podcast Få lära sig forex podcast Forex Trading System Forex Trading Vi lär oss forex podcast lära forex podcast Få lära sig forex podcast Forex Trading System Forex Trading Vi lär oss forex podcast lära forex podcast Få lära sig Forex podcast Forex Trading System Forex Trading Vi lär oss forex podcast lära forex Podcast Få lära sig Forex podcast Forex Trading System Forex Trading Vi lär dig forex podcast lära forex podcast Få lära dig Forex podcast Forex Trading System lära Forex podcast Få lära Forex podcast Forex Trading System Forex Trading Vi lär oss forex podcast lära forex podcast Få lära sig Forex podcast Forex Trading System Forex Trading Vi lär oss forex podcast lära forex podcast Få lära oss Forex-podcast Forex Trading System Forex Trading Vi lär oss forex podcast Artical learning forex podcast Människor som vill tjäna pengar från utländsk valuta utan mycket framgångsrik handel själva ser på dessa två möjliga val för att generera pengar Från valutamarknaden, Alternativen är lönsamma men det finns saker du bör veta innan du gör något val. De webbplatser där de erbjuder expertrådgivare har mycket övertygande försäljningsnivå och hävdar att expertrådgivaren kommer att generera 200 av dina handelspengar på 3 månader, dubbla ditt konto om 1 månad och få dig att föreställa sig att du kommer vara rik i slutet av året bara Genom att spendera 149. Tänk bara om ett ögonblick, om det var sant, kommer alla att vara rika nu, nej Alla banker kommer att köpa dessa expertrådgivare och göra biljoner med det, det skulle inte finnas någon världskris, inget behov av att regeringen skulle rädda företag Tack till de här företagen som säljer expertrådgivarna för bara 149. Gör valutahandelssignaler leverera resultaten De kan leverera resultaten men bara för en liten tid. Marknader tenderar att förändra hur de rör sig så att principerna som programmeras till robotarna kan få det att fungera tills så småningom marknaden förändras. Denna expertrådgivare brukar tendera att göra mycket affärer i a. Thread: Forex podcasts Forex podcasts Hej där, ledsen om det här är upplagt i felaktigt område, men Ive ville ha några podcaster på forex att lyssna på när jag går till Arbete, bara problem kan jag inte hitta någon, jag har kommit över en som heter The Traders podcast av Rob Booker, men har hört att han bara är en marknadsförare som försöker sälja saker, är det sant. Om någon vet om några anständiga Forex podcasts, Eller podcasts på börsen, kan du vara vänlig nog att låta mig veta var jag kan hitta dem XD Tack så mycket FX-Men Honorary Member Bli medlem Mar 2013 Plats Niagara Falls Kanada Inlägg 1.577 Jag kan hitta dem XD Tack alotQUOTE Här är 2 saker du kan försöka. XE-marknaderna har några bra webinare ett par gånger i veckan. Inte säker på om du måste ha ett demokonto eller bara vara på sin adresslista. De är fria och fann dem till hjälp. Den andra är utube. Om du letar efter ett visst ämne eller till och med allmänna valutor, exempel, hur man ritar en trend. Sök det och när du får en lista, gå in i filter och klicka på mer än 20 minuter så får du en timme videor du kan titta på Anslutningsdatum Dec 2012 Inlägg 11 Tack många, är de saker jag kan lyssna på eller skulle jag ha Att titta på som jag bara kan lyssna på jobbet, jag har definitivt en bläddra på youtube för att se om det finns något jag kan ladda ner. Anmälningsdatum Dec 2012 Inlägg 11 Det är svårt att hitta en aktuell podcast, snarare än en video. Support Oracle Administrator FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Okt 2006 Inlägg 1.055 Det är svårt att hitta en faktisk podcast, snarare än en video. Heres a quick Google Sök tips för dig. Sök efter följande: Du kan självklart ändra texten i citat till vad du vill ha. Jag tror att det kommer att komma igång i rätt riktning. Om du har en Android - eller iOS-enhet, citerar du också en app för thatquot. Kontrollera en eller båda av dessa: 1. Podcasts från Apple 2. Google spelar BeyondPod P. S. - Denna tråd flyttas till Verktygssektionen Anslutningsdatum Dec 2012 Inlägg 11 Tack så mycket Ive hittade faktiskt några saker jag kan ladda ner på google nu. Jag har överskridanden redan men jag har funnit att de flesta podcasts om Forex på det är flera år gamla, inte säker på om de fortfarande är bra att använda eller lite föråldrade. Skål pipstradamus. Anmälningsdatum Dec 2012 Inlägg 11 Om någon annan känner till några anständiga podcaster, låt mig veta, eftersom jag fortfarande inte har kommit över det där många FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Feb 2014 Inlägg 1.489 Jag är inte ansluten till den här kanalen. Bara dela bc är en massiv resurs. Anmälningsdatum Dec 2012 Inlägg 11 skämtar till förslaget, jag har nedladdat några av dem nu. FX-Men Honorary Member Anslutningsdatum Feb 2014 Inlägg 1,489 skrattar till förslaget, iv hämtade några av dem nu. Liknande ämnen av DCtrader i forum Forextown Senaste inlägget: 03-02-2017, 10:56 Genom 4xLover i forum Newbie Island Senaste inlägg: 10-05-2016, 09:30 Genom DiegoG i forum Newbie Island Senaste inlägg: 03- 11-2015, 08:42 Av Vlizzy i forum Nybörjare Senast inlägg: 06-16-2014, 04:55 Genom Vlizzy i forum Forextown Senaste inlägg: 12-16-2013, 05:11 Skicka in tillstånd Alla tider är GMT -4. Klockan är nu 06:29. Lär dig hur man handlar Forex. BabyPips är nybörjarguiden till Forex Trading. Din bästa källa för Forex Education på webben. Copyright 2005-2015 BabyPips LLC. Alla rättigheter förbehållna. Kvicitet är en hemlig ingrediens som går in i misslyckande. Men det var bara en hemlighet från den person som misslyckas. Kvot Trading Lifestyle Podcast: Trading Heroes Forex Trading Blog Pro Trader Intervjuer Explicit EP26 Greg McLeod: Scalping Forex, en stor Yahoo-handel och hans stora varför Det finns daghandlare och då finns det scalpers . Om du trots dagens trading är hård, kan scalping vara ännu hårdare. Eller är det I det här avsnittet sätter jag mig ner med framgångsrik scalper Greg McLeod och lär mig hur han började, Explicit EP24 Joel Kruger: Investeringsbanker Vänd Pro Forex Trader Det finns något om handel som lockar vissa typer av människor. Eftersom du är här är du förmodligen en av dessa personer. Joel var hooked på handel efter att ha sett ett handelsgolv och även om hans resa till professionell handel tog några intressen. Explicit EP22 Andrew Mitchems Odd resa till att bli en framgångsrik Forex Trader Om du kände Andrew Mitchem innan han blev en framgångsrik Forex-handlare, skulle du aldrig ha gissat att han skulle bli en. Detta beror på att han hade en av de mest osannolika tidigare yrkena. Allt detta och varför handlare har de bästa semestern. Explicit EP18 Hur Reynaldo Soriano gör en levande handel 1 timme en dag I det här avsnittet hade jag nöjet att prata med Reynaldo Soriano, en professionell näringsidkare som ursprungligen kommer från Australien, men bor nu i San Francisco Bay Area. Han delar många personliga erfarenheter och hur han kom tillbaka från en stor förlust till t. Explicit EP17 Bank Återförsäljare Turned Independent Trader Walter Vannelli delar sin erfarenhet Detta avsnitt av Trading Lifestyle Podcast presenterar Walter Vannelli. Han är en oberoende Forex från Italien. En intressant sak om Walters handelsbakgrund är att han brukade vara en återförsäljare vid en bank. Explicit EP16 Hur anpassad programmering kan hjälpa nästan alla näringsidkare med Shaun Overton Shaun Overton är en Metatrader och Ninja Trader programmerare och har en av de bästa Forex-relaterade YouTube-kanalerna (enligt min mening). Jag sätter mig ner för att prata med honom och ta reda på hur nästan alla Forex-handlare kan dra nytta av automatisering. Explicit EP15-handel för en levande riskerar bara 8 till 12 pips per handel: Kim Krompass Är det verkligen möjligt att bara riskera 8 till 12 pips per handel och handel för levande Detta är faktiskt ganska vanligt för Kim Krompass. Hon är en av de enda handlare som jag pratade med det var faktiskt framgångsrikt från början. Explicit EP6 Hur Colin Jessup gick från Warehouse Worker till Professional Forex Trader och Snabbare Fund Manager Välkommen till denna månads episod av The Trading Lifestyle Podcast. I det här avsnittet satte jag mig ner med Colin Jessup och fick reda på exakt hur han gick från att arbeta i ett lager till Forex Trading. Men det är inte allt, Explicit EP4 Adam Jowett om att inte ha en mentor, slå cancer och handla för en levande episod av The Trading Lifestyle Podcast i månaden presenterar Adam Jowett, en heltidspraktiker från Sydney, Australien. Att handla ut ur hans garage, Adam kanske inte är vad du ser en proffsörare ut att vara, Explicit EP3 Ex-Olympian Chris Lori och hur sporten tillämpas på Forex Trading På denna episod av Trading Lifestyle Podcast är jag glad att ha Professional Trader , Fondförvaltare, handelsmentor och före detta olympiska, Chris Lori. Jag förstår precis hur han började i handel, vad har bidragit till hans framgång och den. Explicit EP2 Full-Time Trader Intervju: Jessica Peletier, AKA Rogue Traderette Hej Traderstoday, Jag är stolt över att presentera nästa intervju i min serie som heter The Trading Lifestyle Podcast. Min första intervju med Pro Trader Haji Warithu gick bra och jag hoppas att du njuter av den här intervjun eftersom det var mycket roligt. Dripping med värde Bästa podcast någonsin Jag får insikter, motivation, idéer och verkligen omsättbar information baserad på hur användbar informationen den är. Inte handlingsbar som i plockar, men omsättbar som i saker jag kan undersöka för att förstå och hjälpa till att göra min handel bättre. Det är coolt att höra värden bli bättre och bättre i att intervjua sitt folk också. Denna podcast blir bara bättre och bättre Jag ser fram emot att lyssna på den varje vecka och har redan lyssnat på några av dem 3-4 gånger och hörs något nytt nästan varje gång Tack så mycket för att ha en sådan användbar podcast och inte Skamlöst pluggar dina egna produkter eller agenda :-) fem stjärnor till glömska Stort arbete Kanske intervjun - aren behöver lite träning eller erfarenhet, men gästerna är fantastiska och informationen finns inte någon annanstans. Dess råa, jordnära, nitty gritty handelsrådgivning. Mycket riktiga saker Bra podcastSubscribe i en läsare Nedan finns en lista över våra podcaster. Vissa är rena ljud, andra har videor och till och med pdf-dokument. Du kan komma åt min Podcast-sida direkt i iTunes genom att klicka HÄR. Allt här är gratis för att du ska kunna njuta, ladda ner och dela med andra genom att hänvisa dem till den här sidan. Allt vi frågar är att om du uppskattar den utbildning som vi ger bort, vänligen skicka vår länk till en av de sociala bokmärkena under podcasten och lämna en kommentar i 8220Bemär en answer8221-blankett längst ner på sidan. 8220TOP 20 DAGS HANDELSREGLER FÖR SUCCESS.8221 Denna träning innehåller de regler som jag utvecklat för egen, personlig handel och har utvecklats under många års erfarenhet. Några av idéerna är enkla, andra är mer avancerade. Medan de alla handlar om min handelsmetodik kan du anpassa dem så att de passar din egen handelsmetod om du inte använder min. Fokusen på listan är på de handelsfel som jag befann mig att göra. I likhet med tanken på att skulptera en elefant genom att hugga bort allt som inte ser ut som en elefant, fann jag att jag redan var en framgångsrik näringsidkare 8230. Om jag bara slutat göra vissa handelsfel. Om jag flisade bort beteenden som inte var en framgångsrik näringsidkare (eliminerade dessa misstag) skulle det vara en konsekvent lönsam dagbransch. Detta tror jag mer än någonting annat är hemligheten för handelssucces. Det kan vara att inte alla dessa regler gäller för dig eller din handelsmetod, men jag erbjuder dem för att du ska kunna använda som springbräda för att skapa din egen personliga lista. Först hämta pdf-skriften. Visa sedan de 3 videoklippen nedan: Om du har problem med att spela ljudfilerna nedan klickar du på den gröna 8220DOWNLOAD8221-länken under grafiken. TREND TRADING MADE SIMPLE COMPANION VIDEO Dina utbildningsprogram är överlägset det bästa jag har tagit. Informationen är noggrann och kortfattad presenterad. Jag använder personligen dina rekommenderade indikatorer och inställningar. I8217d vill också tacka dig för att du snabbt svarade på en fråga som jag skickade till dig via e-post. Det blåser bort mig för att du faktiskt tar dig tid att besvara e-post. Tack så mycket för de här stora videoklippen som ett nytt år gåva. Dina förklaringar är väldigt tydliga. Lätt att förstå för mig som en icke-talande talare. Jag har också gjort dina kurser som jag kan rekommendera. Gott nytt år, Barry Varma hälsningar från Tyskland, Maria från Bonn Hej DrBerry Burnes-Tack för videon. Jag ser alltid fram emot din undervisning. Jag ska nu starta en handelslogg. Ha ett bra nytt år. Ralph 8220 Problemet är allt inne i huvudet sa hon till mig. Svaret är enkelt om du tar det logiskt82308221 Paul Simon. Du hjälper mig med mina huvudproblem och har antagit dig som min handelsvän. Jag lyssnar på vad du säger och handlar som om du är med mig. Jag håller på med dina kurser. Tack för det. Kan du ladda upp 20 handelsregeln i ljudformat bara I8217d gillar att lyssna på det i min bil någon gång Barry: Du bad om förslag till framtida videoprogram. Jag har en känsla av några av kommentarerna här, att en session om användningen av alternativ skulle välkomnas. Du nämnde dem i en av dina podsändningar, men gav inte mer detaljer om hur du använder dem. Kanske skulle detta vara ett bra intro till en av dina betalda kurser Utmärkt granskning av vanliga tradihg-misstag. Vi behöver alla bekräftelse på dessa. Tack igen för all din hjälp, det har säkert förverkligat min handel. Lenny Askowitz En annan underbar video kommer i rätt tid, tack så mycket för att vi gav oss de viktiga handelsreglerna i det nya året. Du är så snäll, tack. Lycka till det nya året. Hej Dr Barry Burns, Tack för att du delar dina topp 20 handelsregler. Dina förklaringar är alltid mycket tydliga och lätta att förstå. Jag vet att nya handlare kommer att gynna oerhört. Efter att ha gått igenom kurserna i handeln kan jag säga att jag är en del av de fem största aktörerna som tjänar pengar konsekvent. Två regler som hjälper mig är: 1. Var medveten om stora nyheter och handla en halvtimme senare. 2. Lär alltid av misstag och hitta ett sätt att undvika det i framtiden eller tänka på ett sätt att dra fördel av dina egna misstag. Kan du ha ett extra lönsamt år En annan utmärkt leverans. Vad jag tycker mest om alla dina presentationer, inklusive de i ditt kursmaterial (som jag har köpt), är hur du presenterar dessa extremt väldigt användbara, vitala och grundläggande begrepp på ett mycket coolt och lugnt sätt. Alltid mycket bra saker av mycket hög standard. Även de så kallade 8220free8221 packar fortfarande några seriösa slag. Tack för att du ger mer än du får, och får du fortsätta att bli mer och mer än du ger. Jag köpte och fick grundkurs 1 och 2 igår tillsammans med de tre mindre 8220trick8221 guiderna. Jag har inte haft tid att gå över allt material men jag kan se ett ögonblick att det finns mycket värdefull information. Jag har lyssnat på ett par videoklipp och de är extremt pedagogiska. Också tack för den gåva som jag fick senare på dagen som listade Top 20-reglerna. Mycket fint material Jag planerar att gå över det i detalj och hänvisa till det efter behov. Och det bästa för det nya året. Har just uppdaterat mina regler för Swing Trading och började på mina regler för Day Trading, kunde dina videoklipp inte ha kommit på en bättre tid. Jag tänker bli fulltid Trader inom sex månader. Din hjälp, med kurserna och de pågående videonyhetsbrev har varit till stor hjälp. På min tidigare kommentar menade jag att säga 8220 på den platta 50-dagars SMA. 8221 Dr. Burns - Bra saker Jag har handlat 28 år och önskar att jag hade tillgång till den här informationen när jag började. Under den tiden har jag köpt och prenumererat på många program och nyhetsbrev. För det mesta kastade jag bara pengar bort. En kommentar till 50-dagars SMA. Kanske ville du inte diskutera detta tidigt, men jag ser det som en bra tid att skriva täckta samtal, istället för att undvika marknaden. Tack igen för en bra tjänst. Gott nytt år Barry Tack för presenten. Om jag kan följa dina regler för året och utveckla min egen topp tjugo i slutet av året, så är jag säker på att mitt konto och sanity kommer att vara bra. Med vänliga hälsningar. Michael Bara en snabb kommentar för att säga TACK för dina videoklipp. Du är den bästa tradercoach jag har kommit över och du är väldigt generös i vad du ger bort. Mycket uppskattat Gott Nytt År. 8211 USDU Jag visste redan flera av dessa saker, men dessa tjugo regler är en så stor påminnelse och byggsten för min egen uppsättning regler. Det fanns några goda klargöranden av punkter och förklaring bakom reglerna. Tack så mycket, det är mycket möjligt att göra din youtube video nedladdningsbar, det mesta av youtube video kan laddas ned med hjälp av viss programvara, men din kan inte, kan du göra en förändring på det tacket. Barry, jag uppskattar dina regler och särskilt 8220 tar bara 3 trades8221 och 8220handel bara några timmar. Amen. I8217ve har precis börjat handla CL-råolja. (Nio års lageroptioner, vissa ES-handel) Som I8217m vet du att CL är en marknad som ibland har våldsamma drag. I8217ve har aldrig sett sådana våldsamma förflyttningar förutom kanske NASDAQ-flygbladet efter en timme på ett vinstmeddelande. I8217ve har utvecklat några egna regler för denna marknad, till exempel handlar jag väldigt sällan efter klockan 9:00 CA. CL-marknaden blir bara skarp, som ES efter den tiden. Det blir bara svårare att handla, hackigt, mindre trendigt, enkelt som det. Och på två dagar hade jag tre vinnande affärer. På de två dagarna åt den fjärde handeln antingen ALLA vinsterna från de tre första affärer (och då några) eller 23rds vinsten från de första 3 affärer. Så tack igen för dina regler och Amen Den första videon är bara 19 minuter lång, så that8217s varför det stannar då. Det slutar plötsligt eftersom hela videon är ungefär 60 minuter lång, men that8217s är för lång för de flesta datorer att spela så jag redigerade den i 3 videoklipp. De andra 2 finns också på samma sida: topdogtradingTopDogIntroWebinar. html För dem som vill se vad jag hänvisade till i mitt senaste inlägg, gå till länken som hittades under Free Trading Class (på den rätta sidan av den här sidan) där du kommer Se tre (3) videos8230och den första stoppade innan den gjordes .. inte säker på om Dr. B fixade det från och med. Jag såg din första video som listades någonstans på din webbplats och det slutade på ca 19 minuter i presentationen8230 .. var hittar jag den andra ena av de tre som inte nu visas på den här sidan Hej Dr Barry Ja you8217ve fixade dina podcaster Problem, I8217ve lyssnade på dem och räddade dem för framtida referens. Tack igen, Marc Som alltid, en bra presentation. Lätt att följa och full av prenumerationer samt övergripande handelsideer. Jag har hittat dina kurser på samma sätt och nu är jag lönsam. Tom väldigt kort, tydlig och hjälpsam. Jag lär mig fortfarande och övar till min handel eurusd. Jag hoppas att det blir din kurser. Tack för allt du ger. Hej alla, jag hade samma problem att lyssna på podcasten och det fungerade inte heller men om du laddar ner det och räddar det fungerar det bra jag hoppas det hjälper. Alex Klicka på Swing trading 8211 Få en kraftfull kant. Det säger buffering då inget inget ljud. Klicka på det flera gånger och ingenting kom ut. Jag gillar din aproch till handel, jag söker bara Swing trading. Jag behöver förfina mina affärer, efter 10 års handel använder jag guerllia och swing-stilar för att utveckla en momentumhandel för långsiktiga proffs. Jag har varit throue många handelsskolor. Jag väljer branscher per bransch efter bransch och sedan väljer jag lager som börjar flytta. Jag satte sedan en varning för en köppont, jag sålde precis gld efter en två veckors handel idag. Jag är en gungare. Hur kan du hjälpa mig att förfina min handelsstil Jim Hi Dr. Burns, Tack för att du generöst delar din marknadsvisdom. Jag lär mig fortfarande och vill snart fatta beslutet om att köpa dina aktuella kurser. Tack för allt du ger. Tack för att du uppmärksammar det. Det var inte ditt fel. We8217ve fixade det nu och it8217s arbetar igen. I8217ve har precis börjat lära sig för några veckor sedan, och har just tittat på din vidio som jag tyckte mycket informativ. Jag försökte bara lyssna på dina podcastar och av någon anledning aktiverar de inte. Jag har den senaste flashspelaren 10 och I8217m med förlust. Hoppas du kan hjälpa Bara kollade på videon på trendhandeln och jag ska gå och öva vad du predikar. I8217ve har gjort ett handelsexamen hittills, men känner att det alltid finns mycket mer att lära sig, och du har visat mig det, bara genom att titta på några av dina videoklipp och göra 5 dagars minikurs. Bra gjort, I8217m lär dig så mycket av dig. Nästa steg kommer att vara en av dina kurser

Comments

Popular Posts